28 March 2017

Simple and easy updo extension on braids out


Hi guys!
Today it is a hair post in which I’m showing you a very easy style as always, but on braids out!
Well, I know this can be time consuming, but I think I have found a way to go around it!

-Do it on freshly washed hair. This way you will have not only a clean hair, but also a wet and easy to work with hair!

-I have only used my Shea moisture curl enhancing smoothie. I think one good and favourite product of your choice is enough! I had a great result using only one product for my braids.

- Air-dry your braids overnight! If you can't I think you shouldn't do them! Because, you will not only have to use a dryer, you will also need a lot of time to dry them and you will likely find yourself rushing the process and finishing with a very unpleasant result! All a waste of your time! Take your time at night do your not so small-sectioned braids and go to bed.

-Undoing the braids is supposed to be done very gently so you don’t mess up your curls. I say just take them off! All you have to do is to go at a tolerable pace and accept the fact that a bit of frizz is normal!

Talking about perfection, I hate how braids out or any do it and take it out take the volume of my hair away! The reason why I have done it is to match the curls to my kinky extensions.

Also, I hate having the feeling that my extensions will fall off consequently I tied them on an elastic band and secure them nicely on my little puff!

I hope you like this video and find it helpful! As always don’t forget to let me know by liking, commenting, sharing and subscribing for more!
With love...


I used:
- Shea moisture curl enhancing smoothie before braiding my hair
- Black castor oil for shine and moisture
- Edge and style control to smooth my edges




Salut!
Aujourd'hui, c'est un article sur les cheveux dans lequel je vous montre un style très facile comme toujours, mais sur des tresses défaites (braids out)!
Eh bien, je sais que cela peut prendre du temps, mais je pense que j'ai trouvé un moyen de rendre le processus beaucoup plus acceptable.

- Faites-le sur des cheveux fraichement lavés. De cette façon, vous aurez non seulement une chevelure propre, mais aussi des cheveux humide et facile à travailler!

-J'ai seulement utilisé mon Shea moisture curl enhancing smoothie. Je pense qu'un produit bon et préféré de votre choix suffit! J'ai eu un bon résultat en utilisant un seul produit pour mes tresses.

- Séchez vos tresses à  l’aire pendant la nuit! Si vous ne pouvez pas je pense que vous ne devriez pas les faire! Parce que, vous n'aurez pas seulement à utiliser un séchoir, vous aurez également besoin de beaucoup de temps pour les sécher et vous vous surprendrai probablement entrain de précipiter le processus et finir avec un résultat très désagréable! Tout un gaspillage de votre temps! Prenez votre temps la nuit faites vos tresses en de taille moyenne et aller au lit.

-Défaire les tresses est censé être fait très doucement pour ne pas gâcher vos boucles. Je dis, juste les défaire! Tout ce que vous avez à faire est d'aller à un rythme tolérable et accepter le fait qu'un peu de frisottis est normal!

Parlant de perfection, je déteste comment les braids out me prive du volume de mes cheveux! La raison pour laquelle je l'ai faite est de faire ressembler mes boucles à mes extensions kinky.

Aussi, je déteste avoir le sentiment que mes extensions vont tomber par conséquent, je les ai attaché sur une bande élastique et je les ai bien fixé sur mon petit chignon!

J'espère que vous aimez cette vidéo et que vous la trouvez utile! Comme toujours, n'oubliez pas de me faire savoir en aimant, en commentant, en partageant et en s'abonnant pour plus!
Avec amour...

J'ai utilisé:

-      Shea moisture curl enhancing smoothie avant de tresser mes cheveux
-      Huile de ricin noire pour la brillance et l'humidité
-      Edge and style control pour lisser mes bords



Share:

No comments

Post a Comment

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig