5 October 2016

Let's go to the park (autumn)




Hello! Today I'm taking you to the park. This is the place you most likely going to bump into us...because we have a kid who has begun to walk, and he loves to run everywhere and explore the world around him!Since I love two in one :) I'm taking this opportunity to show
you my new in!

A green top from H&M (similar model), which my husband chose for me because he thinks the color, suits me! I don't own many or not at all green outfits. What do you think?
I end up liking it because it is soft and kind of warm due to the neck coverage. It is going well with my bomber jacket from Stradivarius.

My denim pencil skirt was picked up from a charity shop in Belgium a long time ago love this skirt...if you don't own one you should. They are never out-of-date and will just last you forever (even better if they are torn :)) (frayed denim pencil skirt)



Salut! Aujourd'hui je vous emmène au parc. C'est l'endroit ou vous aurez plus de chance de tomber sur nous, parce que nous avons un enfant qui a commence a marcher, et il adore courir partout et explorer le monde autour de lui! Et comme j'aime tout deux en un :) je profite de cette occasion pour vous montrer mes nouveaux achats!
Un haut vert de H&M que mon mari a choisi pour moi parce qu'il pense que la couleur me convient! Je ne possède pas beaucoup ou pas du tout des vêtements verts... Que pensez-vous?
En fin de compte j’aime bien le haut car il est doux et un peu chaud a cause du cou montante. Il va bien avec mon blouson de Stradivarius.

Ma jupe crayon denim a été payée dans un magasin de charité en Belgique depuis un bon moment. J'aime cette jupe...si vous n'en posséder pas, vous devrez...elle n'est jamais démodée  et durera pour toujours (encore mieux si elle est toute déchirée).




The next thing I got is this Primark bag because I don't owe many bags and also because I hate carrying a bag and a baby bag... again I love having two in one, therefore I usually put everything in my baby bag... But it’s definitely not handy. You always need one of these small but not too small bags with long strap so you can put it around your head and shoulder and have all things you will most likely use often (keys, bus and bank cards, lip balm…) not far from your hands.

So I got this one, what can I say? It’s cheap and does the job :)

My shoes are from Geox and I got them a couple of months ago!



Ensuite, le sac Primark parce que je déteste porter mon sac et le sac de bébé, et comme j'aime avoir deux en un, j'ai l'habitude de mettre tout dans le sac bébé... mais hélas, je n'ai pas tout a portée de main. L'on a toujours besoin d'un de ces petits mais pas trop petits sacs en bandoulière, et avoir toutes les choses que vous allez utiliser souvent (clés, bus et cartes bancaires, baume pour lèvres..) non loin de vos mains. Donc j'ai choisi celui-là, qu'est ce que je peux dire? Il n’est pas cher et utile :)

Mes chaussures viennent de Geox et je les ai depuis quelques mois! 


Mummy's boy /Le Garçon de maman


This was the first time a squirrel came close to me; sadly I didn't have anything to give him:(  /Ce fut la première fois qu’un écureuil s’approche aussi près de moi, malheureusement je n avait rien a lui donner :(
It's so difficult to get a good picture with a toddler! / C’est si difficile d’avoir de belles photos avec un enfant à bas âge!

  If you are interested in my baby's outfit:

All Star Converse shoes, very good if you don't want to have to keep putting your baby shoes back on his feet :)
Hoody From Diesel

Next Joggers, very comfy


Si vous êtes intéresse par la tenue de mon bébé :
Les chaussures sont de chez converse all star, très pratique si vous détester remettre la chaussure de vos enfants a mainte reprise:) Le Sweat a capuche est de Diesel et les joggers, qui sont très comfortable, de Next.

My world / Mon monde


See you next time :) / A la prochaine 

SaveSave
Share:

8 comments

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig